miércoles, 13 de abril de 2011

Thanks for following


200+ Followers thanks for following and enjoying of my blog, as you may or may not know im having a problem with my computer, need to fix this damn virus or im going to have to swipe my Hard drive cleanly and while it doesnt take much time to clean the slate i hate installing every bit of info i used to had like programs and organizing my pics and everything else so i try my best not to format on a daily base.

I hate you Virus
Nothing more to add but that i had lost my internet connection for like 13 hrs or so gonna clean this sucker out and will be back to posting more from the world of darkness.

36 comentarios:

  1. hate viruses so much, how did you get it?

    goodluck draining the sucker out

    ResponderEliminar
  2. Every time I get a virus I just do a system reboot, you can backup your stuff on an external drive :D. Or try getting the virus out with the program malwarebytes. Well I hope you get it fixed man and congrats on the 200!

    ResponderEliminar
  3. i know exactly how that is, i just wiped my pc clean 3-4 days ago due to a virus, it took HOURS to get everything back the way i wanted it. It a nice having a "fresh start" though.

    ResponderEliminar
  4. Yeah, viruses pretty much suck. Good luck fighting the infection.

    ResponderEliminar
  5. its been said. viruses thoroughly suck

    ResponderEliminar
  6. congrats, i cant believe people still get viruses on their computers

    ResponderEliminar
  7. Congratulations on 200 FOLLOWERS!

    ResponderEliminar
  8. Nice, another roleplay gamer. Cheers mate. Following. :D

    ResponderEliminar
  9. Congratulations, no problem, hope you get it sorted out soon.

    ResponderEliminar
  10. Congrats! Hope you get that virus. Reinstalling all your stuff sucks big time.

    ResponderEliminar
  11. congrats bro, nd goodluck on fixing your pc ;D

    ResponderEliminar
  12. Losing your internet connection sucks:( in that time you could have blogged soo much

    ResponderEliminar
  13. Congratz! and sorry about your crappy day

    ResponderEliminar
  14. it always sucks when you have to format

    ResponderEliminar
  15. Congrats on the followers and I hope you get everything sorted out soon.

    ResponderEliminar
  16. eaea el vatillooo! ia me siguio uno xd ya tengo a 2

    ResponderEliminar
  17. i hope that you can fight this damn virus!!!

    ResponderEliminar
  18. every type of virus i can think of completely sucks. good luck!!

    ResponderEliminar
  19. Virus are always a pain in the butt, be sure to keep you AV software up to date.

    ResponderEliminar
  20. If you do have to reinstall, check out ninite.com. It'll speed up the install of all your standard programs.

    ResponderEliminar